ac-hastliv

Alla inlägg under augusti 2012

Av Anna-Celina - 16 augusti 2012 17:01

Heej alla läsare ;) det är Celina som skriver idag 


Anna och jag sovde över :)

Blomman tappade en sko igår :(

Så vi får bara rida i hagen :/ men jaja 

Vi hoppade idag , och allt gick bra   

Men sen bliev Blomman rädd för ett hinder och vägrade ett par gånger :(

Sen kom Anna på hindret och hon hoppade ett par desimeter över hindret ( över hoppade)

Anna hängde på snädden på Blomman och trillade sen av henne   

Men det gick ju bara bra  :)


Allt gick bra med hällge idag :) 


ska komma ihåg att ta bilder nästa gång xD

Mvh : Celina 

Av Anna-Celina - 13 augusti 2012 15:46

hej alla läsare ;)

idag har vi ridit till sjön vi har fotat lite och badat typ =)

sen red vi hem i full fart och blomman hon ville inte stanna men jag fick stopp henne sen    

så hon och jag tjafsade ganska mycket så hon blev hur svttig som hälst  

så sen fick vi ducha dom     

sen fixade vi mineraler och hö   

och dom dlev såååå glada så XD  


celina kommer att lägga upp bilder sen och om hon inte gör det kommer jag att döda henne   



Av Anna-Celina - 12 augusti 2012 16:35

Då har celinas pojkvän ridit på Hällge Han e inte så intresserad utav hästar då D;


Han gillar bara paketerade hästar ( bilar )
Dumt !!!!


Bye bye
Mvh Celina Anna och Oliver

Av Anna-Celina - 7 augusti 2012 16:05

Heej alla läsare det är både Anna och Celina som skriver

Vi har hoppat idag :) 

Celina på hällge ;)

Anna på blomman :)


Hällge är lite jobbig när man ska rida honom :P men vi löste det :D han e lite svårt att hoppa när han inte tittar upp :P

ska kanse löshoppas imon   

 blir kanske bilder mon   


Här är lite från igår :)

Vi hoppade , det regnade mycket kommer inte på så mycket :P


Bye bye :D

Av Anna-Celina - 6 augusti 2012 08:30

Hej alla läsare :)
Nu ska jag berätta lite om Annas hästar

Hällge : han är valack , 5 år , svart/mörkbrun

Blomman ( vår blomman ): hon är 9 på , känslig i munnen , hon är brun med svart man och svans

Första bilden är Hällge
Andra är Blomman
Kram Lini :)
Fråga Anna om ni har frågor om hästarna ;)

Av Anna-Celina - 3 augusti 2012 18:42

Heej nu har jag ( celina ) badat hela dagen ;)
Imon blir det sista dan bag kan bada :(
Ska ju hem på söndag :P
Aja vi ses :)

Av Anna-Celina - 2 augusti 2012 23:19

Heej alla läsare :) de e Celina ;)
Jag sitter med en utav mina bästisar på Öland :)
Vi är på en kampingen :) har vart hos hästarna ;) spelar lusen
Jag vann :D
Kör igen :)
Ska snart sova tror ja
Syns imon :D

Presentation


Heej vi är två tjejer som är galna i hästar och vi heter Anna och Celina
Anna har två hästar Hällge och Blomman
så följ vår blogg och häng med i våra liv

Senaste inläggen

Celina

Hej mer om mig!
Jag är 14 år 

Har ridit i 9 år 

Har ridit Femmy i ca 3 år men rider nu mera Wille

Tycker om att rita :)

Första bilden femmy andra wille

   

Kategorier

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska vi blogga om?
 Hästarna
 Oss själva
 Blandat med allt

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards