ac-hastliv

Alla inlägg under februari 2013

Av Anna-Celina - 28 februari 2013 08:25

Känner mig lite trög På morgonen :P

// Celina

Av Anna-Celina - 28 februari 2013 06:35

Hej!


Jag börjar skolan kl 09.35 men det finns ingen annan buss så då får jag sitta i skolan   
Idag ska jag rida   
Längtar ..

Bye bye   

 

Av Anna-Celina - 27 februari 2013 13:42

Haha ingen i klassen kan stava x)
Lyckad SKV :)

Bye bye Celina

Av Anna-Celina - 27 februari 2013 08:16

Halloj jag har kommit till skolan nu :P
Ska med Oliver hem idag :)

Ska rida imon :D

Ritade gizmo igår ;)
Blev nöjd :)

Bye bye // Celina

Av Anna-Celina - 26 februari 2013 12:04

Halloj allihopa jag står här i trappan med Nadde,Amanda,Elin och frida.

Hehe ?

Min söta hund ?

Av Anna-Celina - 25 februari 2013 06:33

Hallow :)

Vill inte till skolan  :P
Fast vem vill det?
Aja .. jag har inte hittat på mycket ..
Jo vi la in all musik på min dator igår och det blev ca 12 000 filer och ca 550 mappar 
Kommer inte lyckas att hitta något :P 
Men får ju försöka :) 

Ska försöka ta lite foton men det är lite svårt nu på vintern för det är så kalt :(

Ha en bra Måndag // Celina 
(vad tänker jag på det är ju MÅNDAG -.-)


Min söta bästis :3 

 

Av Anna-Celina - 22 februari 2013 17:14

Jag sitter här vid datorn och har gjort det ett tag nu 
Har inte gjort så mycket .. Jo jag har städat min gadderåb, det behövdes :)
Lyssnar på musik :) 
Och Annas ridning gick bra igår och jag filmade lite så det blir nog snart en film igen :D 

Jag ska äta Planka! :D GOTT!!! 
Och sen ska vi se på film :)


Bye bye Celina 
 

Av Anna-Celina - 21 februari 2013 16:45

Heej jag och Celina har ridit idag och allt gick bra men Blomman kunnde inte trava riktigt i snön så det blev halv galopp/trav   

Och nu har vi suttit och gjort en Film/Video som kommer nedan

Jag ska rida ikväll på ridskolan får se om Celina hänger med   

 

Här är  filmen



 

Presentation


Heej vi är två tjejer som är galna i hästar och vi heter Anna och Celina
Anna har två hästar Hällge och Blomman
så följ vår blogg och häng med i våra liv

Senaste inläggen

Celina

Hej mer om mig!
Jag är 14 år 

Har ridit i 9 år 

Har ridit Femmy i ca 3 år men rider nu mera Wille

Tycker om att rita :)

Första bilden femmy andra wille

   

Kategorier

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska vi blogga om?
 Hästarna
 Oss själva
 Blandat med allt

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards