ac-hastliv

Alla inlägg under juli 2013

Av Anna-Celina - 27 juli 2013 23:09

Hej!
Idag har jag, Mamma, Pappa, Sabina, Farmor, Monica och Björne gått på ett slott här i stockholm :)
Sjukt många porträtt var det :P 
Sabina och jag blev klara först :) Men... vi fick ju vänta på alla andra :P
Men det var mycket :) 
Sen fickade vi lite och sen åkte vi hem rastade hundarna och åkte till stan, där gick i omkring.
Åt på resturang och köpte glasssss C: 
Sen mitt på gatan så mötte vi en " proffsig Idiot" som han sa X) 
Kan var lite kul han ;) 

Har haft det br aidag och hoppas att ni haft det bra idag ;) // Celina   

Av Anna-Celina - 26 juli 2013 12:48

Sorry för det dåliga bloggandet :P 
Men jag har åkt till stockholm och är hos min framor ;)
Pappa bygger lite som vanligt :) 
Kanske ska gå lite på stan idag ;) 
Saknar Oliver där hemma <3 
Har inte så mycket planerat...
Men här kommer ett par bilder jag tagit innan

Hoppas ni har det bra där hemma! // Celina

   

Av Anna-Celina - 16 juli 2013 16:03

Här kommer 2 filmer ;) // Celina

Blåbärshoppning

 
Anna och Blomman


 

Av Anna-Celina - 16 juli 2013 15:14

Hej! hemma nu och fixat bilderna ;) 
Anna och jag hoppade, det gick bra för Anna och Blomman men mindre bra för mig och Hällge.
Har tagit foton :)


Filmer kommer i det andra inlägget ;)


Ha det bra! // Celina


                                         

Av Anna-Celina - 16 juli 2013 08:54

Hej! Ska börja tvätta av balkongen idag :P inte så kul men har inget annat att göra 
Sen så ska vi kanske (senare på dan) till en person vi känner som fyller år idag :D
Sen så ska jag sova över hos Oliver från tisdag kväll tills torsdag! <3 
Han ska iväg igen sen :( han är iväg nu med men kommer hem ikväll :D <3 

Ha en bra tisdag!// Celina 

(Bilder jag tagit med pappas kamera)


     

Av Anna-Celina - 15 juli 2013 17:16

Hej! jag hittade lite gamla bilder på mig och Femmy och ett riktigt gammalt på mig och Mystik :D

Här kommer bilderna ;) //Celina


Jag och Mystik 

 

Femmy och jag hela vägen ner ;D

               

Av Anna-Celina - 15 juli 2013 15:51

Heej jag och Celina har campat på Öland och vi var där från fredag till söndag.


Och stranden var fin fandstrand på 1 km och jag har blivit ganska brun så det är bra =)


japp här kommer bilder från när vi va på campingens strand =)


Han det bra // Anna




Celina


Celina 

   


Stranden och havet

 



Jag / Anna

 



Jag / Anna 

 

Av Anna-Celina - 11 juli 2013 17:45

Heej !! Anna som skriver.


Igår så va jag och Celina vi red och det gick superbra och Celina red Blomman och hoppade för första gången med Blomman =) och det gick superbra =)

Och jag red ju Hällge och hoppade med honom.


Sen när vi va färdiga så kom dom vuxna med hölass som ska upp på höskullen men Celina och jag behövde inte hjälpa till utan vi fick åka hölass det var superroligt men vi blev väldigt höiga!


sen när det var klart så gick vi till hästarna i hagen och Hällge låg ner så vi satt hors honom ett tag mysigt =)


och idag så ringde jag Celina och frågade om hon ville med och rida och det ville hon så vi stack upp och red =)


här kommer lite bilder från när vi åkte hölass och när vi satt med Hällge i hagen =)



Ha en bra dag // Anna


Jag och Hällge

 



Lilla Hällge  

 


 



Hölass kul !! 

 


Mycket HÖ !! =)

 


Åka baklänges =)

 


Celina är glad =)

 

Presentation


Heej vi är två tjejer som är galna i hästar och vi heter Anna och Celina
Anna har två hästar Hällge och Blomman
så följ vår blogg och häng med i våra liv

Senaste inläggen

Celina

Hej mer om mig!
Jag är 14 år 

Har ridit i 9 år 

Har ridit Femmy i ca 3 år men rider nu mera Wille

Tycker om att rita :)

Första bilden femmy andra wille

   

Kategorier

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska vi blogga om?
 Hästarna
 Oss själva
 Blandat med allt

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards