ac-hastliv

Alla inlägg under januari 2013

Av Anna-Celina - 31 januari 2013 16:49

Halloj allihop det är Celina :)

Blev ett missförstånd igen ...
Men det löste sig <3 <3 

Båda grät, båda sa förlåt och allt blev bra <3 <3 

Oliver om du ser detta så vill jag att du ska veta att jag ÄLSKAR DIG!
Vi kanske har motgångar men dom klarar vi <3 <3 
Men vi har oxå medgångar <3 <3 
Älskar dig älskling <3 <3 <3 

Taggad för hoppning :DD
Bye bye :)

Av Anna-Celina - 31 januari 2013 07:59

Heej jag och Celina skriver idag ;-)
Vi sitter i bussen på väg till skolan men vi båda har sovmorgon jag till 09.05
och Celina till 09.35 men vi måste gå upp lika tidigt som vanligt eftersom det går bara en buss.
Så det är lite segt .
Bay bay //Celina och Anna
Hoppas ni får en bra dag :-) ??

Av Anna-Celina - 31 januari 2013 06:22

Hej allihopa det är Celina här ..
Förlåt mig men är inte på bra humör..


Oliver och jag bråkade lite :(
det gick över 


Sen..
Fick ju veta att det var någon som Gillade Oliver så som jag gör   


Jag så klart drömmde om det! 


Och vacknade i tårar   


men aja idag så ska jag rida och hänga med Emme hem idag igen :)
hoppas det blir en bättre dag idag då :) 


Bye bye  

Av Anna-Celina - 30 januari 2013 16:38

Bilder ;)


Ses!
Celina ;)

Av Anna-Celina - 30 januari 2013 16:16

Hej allihopa sitter här hos Emme :D
Emme har ridit på Mysan ;)


Vi ska rida inom igen :D
Hoppning xD

Av Anna-Celina - 30 januari 2013 08:27

Hej sitter i skolan ska ha matte snart och hovslagaren kom igår och blomman hade fina hovar men Hällge hade röta på tva hovar så det ska behandlas varje dag med vikon S och tjära men det ska någ bli bra men vi ska hålla på i ca 5 månader nu bara föratt det ska försvinna
Ses // Anna

Av Anna-Celina - 30 januari 2013 08:27

Hej sitter i skolan ska ha matte snart och hovslagaren kom igår och blomman hade fina hovar men Hällge hade röta på tva hovar så det ska behandlas varje dag med vikon S och tjära men det ska någ bli bra men vi ska hålla på i ca 5 månader nu bara föratt det ska försvinna
Ses // Anna

Av Anna-Celina - 30 januari 2013 06:56

Här är filmen jag glömde lägga upp igår :)
Det är sen i lördags ;)



 

Presentation


Heej vi är två tjejer som är galna i hästar och vi heter Anna och Celina
Anna har två hästar Hällge och Blomman
så följ vår blogg och häng med i våra liv

Senaste inläggen

Celina

Hej mer om mig!
Jag är 14 år 

Har ridit i 9 år 

Har ridit Femmy i ca 3 år men rider nu mera Wille

Tycker om att rita :)

Första bilden femmy andra wille

   

Kategorier

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska vi blogga om?
 Hästarna
 Oss själva
 Blandat med allt

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards