ac-hastliv

Alla inlägg under maj 2013

Av Anna-Celina - 31 maj 2013 19:14

Hej jag red ju igen i Annas grupp igår och här kommer en film på det :)

Ha det bra// Celina



 

Av Anna-Celina - 30 maj 2013 16:58

Heej idag så ska både jag och Celina rida i min grupp det blir kul !!!
Vi ska kanske hoppa ute åå vad jag längtar men tyvärr så är det sista gången den här terminen men ja ja
Igår så red jag både Hällge och Blomman.
Med Hällge så gick det inte så bra han sköt ut rumpan hela tiden och i galoppen så bockade han och han ville inte hoppa han vägrade och försökte att springa bredvid hindret men ja ja det finns bra och dåliga dagar.
Med Blomman gick det super bra jag försöker ju lära henne galopp och det går verkligen framåt i vänster varv går det jätte bra men i höger lite svårare men hon kommer nog att lära sig det.
Men gud vad fort det går men det är ganska kul ;-)
Ja men vi ses det kommer nog en video ifrån när jag och Celina rider någon gång
Här är några bilder vi ses // Anna

Av Anna-Celina - 29 maj 2013 06:21

Morning   

Ska göra matte prov idag    

Ska fota lite sen och lägga upp dom här   

Ska hoppa med Femmy på blåbärshoppningen    80 cm för att hon redan går 2 höjder.


Hoppas ni får en bra onsdag!// Celina

Av Anna-Celina - 28 maj 2013 06:27

Sorry att jag ej har skrivit så mycket men det är ganska mycket just nu och jag försöker lyssna på mig själv. försöker så gott jag kan.

aja här har ni lite foton på ett par kalvar jag mötte i lördags ;)
Ha be bra (bättre än mig)// Celina


   

En av mina favo kalvar ;)

 

Och här är den andra ;)

                   

Kalven ser väldigt glad ut?! :) 





Av Anna-Celina - 27 maj 2013 21:42

Heej i lördags så red pappa och jag till en sjö och vi gick ner med hästana och dom fick bada benen lite sedan stannade vi på en äng där hästana fick äta gräs och vila lite pappa red på Hällge och jag på Blomman och pappa galoperade några seteg faktist och travade ganska mycket så det gick bra och det var så mysit =)

och idag har jag gått i skolan och snart är det SOMMARLOV så sjönt längtar =) 

typ bara två och en halv vecka kvar och på nationaldagen så ska jag på bröllopp ska bli kul =)


japp nu kommer det lite bilder från när pappa och jag red till sjön och på ängen


vi ses // Anna  


hoppas ni får en bra dag


Blomman vi sjön som dricker vatten


Blomman <3 

 


vatten !!


Hällfe som äter gräs ja vad skulle han annars göra    


Blomman som äter gräs  

 


Hällge och Blomman som äter gräs i hagen när vi hade kommit tillbaka

  


 

Av Anna-Celina - 27 maj 2013 06:32

Här kommer lördags hoppningen :D 
Fick Femmy :D 

Har haft en suppper bra helg med älsklingen <3 


Ha det bra // Celina 



 

Av Anna-Celina - 26 maj 2013 12:38

Hej! Har hos älsklingen oliver <3
Vi har firat våran 1 års dag (den är på tisdag)
Och vi fixade den genom att gå på bio och kolla på " Fast and furious 6"
Den var jäkligt bra! Dom måste göra en 7:a !!
Hoppas ni haft en bra helg// Celina

Av Anna-Celina - 23 maj 2013 15:00

Hej idag så ska jag till ridskolan och jag ska få någon av dom lite snällare hästarna för när vi har ridit klart så ska pappa rida den hästen jag red hoppas det går bra :-) här kommer några bilder från min prao // Anna

Presentation


Heej vi är två tjejer som är galna i hästar och vi heter Anna och Celina
Anna har två hästar Hällge och Blomman
så följ vår blogg och häng med i våra liv

Senaste inläggen

Celina

Hej mer om mig!
Jag är 14 år 

Har ridit i 9 år 

Har ridit Femmy i ca 3 år men rider nu mera Wille

Tycker om att rita :)

Första bilden femmy andra wille

   

Kategorier

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska vi blogga om?
 Hästarna
 Oss själva
 Blandat med allt

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards