ac-hastliv

Alla inlägg under december 2012

Av Anna-Celina - 23 december 2012 16:07

Heej det är Anna som skriver   


det var ett tag sen jag och celina skrev sist så nu har jag mycket att skriva om. En sak som är viktigt att ni får veta är att imorgon är det julafton ååå vad jag längtar vi ska även ta upp hästana på ponny-ridning i byn och det ska bli spännande   

jag hoppas det går bra men det gör det någ   och sedan ska jag och min familj ta upp hästana när det är slut. sedan ska vi hem och dela ut julklappar sen ska vi till min farmor och farfar och andra släcktingar och fira jul hela kvällen   och i julklapp tro jag att jag ska få en nt mobil    


och igår så va jag och handlade ett nytt täcke till blomman och nu kan jag ju säga att nu fryser hon inte det blev hennes present och idag så har jag varit uppe hos hästana hela dagen =) kalt men kul och så har jag bakat muffins och förigår så klädde vi våran gran och den blev faktist väldigt fin ja och det jag hört av Celina är att hon hoppade barbacka på Femmy igår och det gick så bra


ja då finns det bara en sak kvar att säga


FRÅN OSS ALLA TILL ER ALLA EN RIKTIGT GOD JUL



Av Anna-Celina - 11 december 2012 18:18

Heej det är Anna som skriver   


Idag så fick jag vänta på bussen i en timme och 30minute så himla trögt jag hatar Tisdagar

men efter 1 timme av väntan så hadde Celina slutat så då blev det lite roligare sen var klockan äntligen halv 5 och då kom bussen sjönt   

sedan ska man åka buss i 40 minuter och då var man så himla trött så då gick jag och Celina längst bak i busse och la oss och sov det var sjönt   


och sen när man kom hem så var det mörkt och man såg båligt och det var värsta snöstormen


nehe nu måste jag till hästana vi ses  // Anna



    

Av Anna-Celina - 10 december 2012 06:07

Hallow

 

Ja det är en vanlig MÅNDAGS morron vilket jag inte gillar
Jag tror inte att det ät någon som gillar måndagar

Det ända som har hänt är väll att jag fick en rosett på blåbärshoppningen med söt Femmy och att mitt sims 3 har laggat ihop , så jag var tvungen att av instalera alla och instalera dom igen :P
SEGT!
Men det fungerar nu ;)

 

Bey bey // Celina

Av Anna-Celina - 9 december 2012 19:49

hej alla läsare det är Anna som skriver   


Idag har jag ridit på hällge ute i skogen och nu är det massa snö ute så han fick jobba   men han var så himla duktig och snäll som vanligt   jag tog även några bilder när jag red dom blev inte så bra men men sedan när jag kom tillbacka till stallet så gick jag och hämtade lite hö till Hällge och han blev så glad   

och när jag kom hem så gick jag ut med Akke ( min hund )    aa det är det jag gjort idag


och idag så har Celina hoppat Blåbärs hoppning och hon fick en rosett hon hoppade på 70 cm   hon hade en häst som heter Femmy.


det är vad som har hänt idag   ses


bilderna är på när jag rider Hällge   



 


söta Hällge



 



Av Anna-Celina - 8 december 2012 22:18

Hej alla läsare det äe Anna som skriver   


Nu är det snö ute och det är super kallt igår när jag var i stallet så kom det en liten mus som var lite hunrig så jag gick fram till den och matade den från handen   det var magiskt   


idag var jag i stallet och gick runt och myste med hästana det har varit en ganska lugn lördag och imorgon ska jag rida ut med både hällge och blomman asso jag rider på hällge och har blomman i ett grimskaft    ska bli kul


jag har inte skrivit på ett tag nu men jag ska försöka göra det lite offtare nu kommer några bilder                                                   
                                                  
         



Jag och blomman som hoppar från i sommar   



Blomman i snön från igår   


 



och lilla Hällge som väntar på maten   

   

Av Anna-Celina - 4 december 2012 06:19

Första snön!!! 

Jippe eller något... vet inte vad jag ska tycka om snön just nu :P
Ja det har inte hänt så mycket förutom snön då men annars inget mer 
Jo igår gjorde jag julklappar, så pappas och Sabinas är klara :)
Tog bara 1 och en halv timme att gröra dom ;)

Juste anna och jag kanske sak ulpp till stallet på lördag och vara där hela dan :D 
Vi ska ta med oss varm Oboj vad jag vet ;)


Hoppas du får det bra i snön :)

Bye bye // Celina 

 

Presentation


Heej vi är två tjejer som är galna i hästar och vi heter Anna och Celina
Anna har två hästar Hällge och Blomman
så följ vår blogg och häng med i våra liv

Senaste inläggen

Celina

Hej mer om mig!
Jag är 14 år 

Har ridit i 9 år 

Har ridit Femmy i ca 3 år men rider nu mera Wille

Tycker om att rita :)

Första bilden femmy andra wille

   

Kategorier

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska vi blogga om?
 Hästarna
 Oss själva
 Blandat med allt

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards