ac-hastliv

Alla inlägg under september 2013

Av Anna-Celina - 30 september 2013 06:43

Älskar dig över allt annat Oliver <3 

Har aldrig kännt så här för någon annan än dig<3

Jag vill inte förlora dig <3

Att få dig le, Det ger mig en gnutta hop att vi klarar detta <3 

Puss på dig Älskling!// Celina <3

     


Av Anna-Celina - 28 september 2013 23:43

Go natt! 




Av Anna-Celina - 28 september 2013 13:25

Hej! Anna och jag ska sova över idag hos mig tror jag :)

Vi ska rida ut idag sen så ska vi äta hos min bror ;)

Han bjuder på mat idag för vi bjöd honom igår :)

Sen så ska vi nog sova hos mig tror jag, jag vet inte riktigt.

Och sen rider vi på söndag med ;)


På ridingen så fick jag Wille och vi hoppade men det var trånkt mellan hindret och väggen...

Annars gick det väll rätt så bra för mig och Emme men Juttan (Juliette) åkte av 2 gånger X) på samma ställe...

Emme gör troligt vis en film med det som blev filmat :)
Så jag kommer lägga in den här sen när den är klar :)


idag har ja och Oliver varit ihop i 1 år och 4 månader <3 :*


Ni får ha det så bra nu!

 



Av Anna-Celina - 27 september 2013 16:21

                           Hej jag tänkte berätta mer om Hällge och Blomman och lite fakta om dom. Vi börjar med Hällge.

Hällge är ett gotlandsruss som är 6 år och han är ca 135 cm i mankhöjd han är en envis liten häst men han är hur snäll som helst. Jag har haft Hällge i ca 2 år och vi köpte honom när han va 4 år.

han är en svart häst men lite brunt också men bara på sommaren.        

                               



Och nu lite om Blomman. Blmman heter egentligen Vårblomman men vi kallar henne Blomman.

Hon är ett varmblod och hon är väldigt snäll men en liten diva så jag kallar henne bitch ibland men annars är hon världens bästa tjej. Hon är brun i pälsen och hon har en stjärna på huvudet och sen är hon lite vit vid hovarna och svart på benen och svart man och svans. Hon är 160 cm i mankhöjd hon är 10 år gamal och jag har haft henne i ca 1 år nu och när vi köpte henne så var hon 9 år.

         

     

                    

Av Anna-Celina - 27 september 2013 07:18

Hej ska till kyrkan vid nio nu på morgonen :/ var dom tvungna att ta vid 9???

Känns så onödigt.. men aja inget jag kan göra något åt :P

ska va där tills 5 med, heldag idag.


hoppas ni får en bra dag! // Celina


(så kan du få mig att gråta   )


 



Av Anna-Celina - 26 september 2013 11:26

Vi ska va hos henne :) 

Bye och ha det bra! // Celina

Av Anna-Celina - 26 september 2013 09:38

Hej, idag ska jag och Emme va :)

Vet inte var än...

Men någonstans ;)

Har inte gjort så mycket nu på morgonen...


Men jag hoppas ni får en bra Torsdag!// Celina


(Gammalt foto på oss)

 

Av Anna-Celina - 25 september 2013 13:39

Jag mår bättre idag, och det är inte alls lika segt :)

Jag vaknade först när min lillasyrra skulle till skolan :P lite segt då..

Men jag somnade om och vaknade igen vi 5 i 10 :)

Har inte gjort så mycket idag då, jag har spelat sims lite då för att det lägger ner ibland :/

Pappa jobbar hemifrån idag så det är inte så ensammt idag som det har varit dom andra dagarna ;)

Anna och jag kanske skulle upp till ridskolan med Hällge och Blomman denna söndagen men jag har glömt att fråga Anna om det går efter som vi får hjälp upp med hästarna :)

Hon har ingen transport, men vi får låna, om den nu är hem tagen då :) 


Ha det bra! // Celina


   

Presentation


Heej vi är två tjejer som är galna i hästar och vi heter Anna och Celina
Anna har två hästar Hällge och Blomman
så följ vår blogg och häng med i våra liv

Senaste inläggen

Celina

Hej mer om mig!
Jag är 14 år 

Har ridit i 9 år 

Har ridit Femmy i ca 3 år men rider nu mera Wille

Tycker om att rita :)

Första bilden femmy andra wille

   

Kategorier

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska vi blogga om?
 Hästarna
 Oss själva
 Blandat med allt

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards