ac-hastliv

Alla inlägg under november 2012

Av Anna-Celina - 19 november 2012 16:54

Hallow 

 

Hej har inte bloggat på ett tag nu men vi har varit lite lata :P

Jag är sjuk men det är bättre nu så tror att jag kommer till skolan imon

Vi ska göra en reklamfilm som handlar om antimobbning :)
Kommer bli kul om jag kommer till skolan...
Jag har gjort en liten film om min brors hund Lillan

 

 

 


 

 

Bye bye // Celina 

 

Av Anna-Celina - 14 november 2012 06:49

Tjaa alla 

 

Visst är man bäst som lyckas för sova sig i 45 min!! men jag klara mig 

Jipppe mamma och jag har köpt tapter och färg nu  

Jag tror vi kommer att på lördag :D

 

Imon ska jag, Oliver, Pappa, Sabina (lillasyster) till simhallen!!

Idag hittade jag en tröja jag inte använt på åratal!

Ska använda den idag 

 

Ritat lite   

 

Ha det bra // Celina 

 

 

Av Anna-Celina - 5 november 2012 06:29

Godmorron

 

Igår var jag med Oliver     

och som vanligt så tittade vi på film   

Igår kväll så gick det inte att sova för att jag kunde inte sluta tänka på Oliver men jag somnade till slut   

Vi tittade på Eragon 

 

Och den stor nyheten är att jag har klippt mig!!!!

Yeees    men det kän kort så jag har det uppsat känns bättre då varför vet jag inte men bara är så 

 

Idag på morgonen har jag ja det man gör äter osv.

gympa idag    vet inte vad vi ska göra 

Jag och nadde vill att pilbågs skytte ska vara med på gympan   

Det vore grymt   

 

 

Bye Bye // Celina   

Av Anna-Celina - 4 november 2012 19:00

Tja det är jag ,Anna som skriver   


Idag så har jag ridit på Hällge och vi red ut i skogen och vi red över ett dicke och det gick såå bra han är bara så himla duktig den söta saken   sen när jag kom tillbacka så bajsade Hällge 4 gånger och kissade 2 gånger he he aja han är som han är  

sen tog jag på han sitt nya täcke och sen när vi kom till hagen så stog blomman där och väntade 

på oss och va så sööt


och idag är det sista dagen på höstlovet och imon är det skola såå himla tråkit   men men man får ju träffa alla kompisar    


vi ses // Anna     

Av Anna-Celina - 2 november 2012 16:41

Är med besta Emme   

 

Jippe jag är med Emme 

det känns som om det var evigheter sedan 

Haha båda sitter vid datorer    best vi e 

Och vi ska sova över det är det besta 

Och att det är ridning imon 

Det är dressyr men aja vi får rida 

Längtar sååå 

Undrar hur läng vi är uppe ...

 

// Celina 

 



Av Anna-Celina - 2 november 2012 13:30

Halloj 

 

 

Det är Celina som skriver   

Har haft en seg dag ...

Vaknade och duschade sen åt jag sen har jag suttit här vid datan hela dan 

Idag har jag typ suttit vid datan och damsugat hela nedervåningen   jobbigt

Ska nog gå ut med besta hunden Gizmo     

Sötis   

 

Bye bye // Celina och Gizmo 

Av Anna-Celina - 1 november 2012 15:05

Hej alla läsare det är Anna som skriver idag =)



Hej idag så har pappa och jag varit i tingsryd och handlat lite häst saker och då köpte vi ett täcke till Hällge och en ny sadel till han också sen köpte vi två ridhanskar    


sen så köpte vi mineraler och B-vitamin


Sen ska vi snart till hästana och ge dom mat och sedan ska jag till ridskolan och det ska bli så kul men jag tar inte med mig mina egna hästar för vi har ingen bil med dragkrok och sen har jag ju inte haft hästana så länge än utan jag vill lära känna dom lite bättre och lära dom mer   

men nästa sommar så ska vi nog ta med dom till ridskolan för våran ena bil börjar bli lite gammal så vi måste ändån köpa en ny bil =) och då har jag nog lärt dom lite mer   


nu ska jag till hästana så vi ses //bay bay


Presentation


Heej vi är två tjejer som är galna i hästar och vi heter Anna och Celina
Anna har två hästar Hällge och Blomman
så följ vår blogg och häng med i våra liv

Senaste inläggen

Celina

Hej mer om mig!
Jag är 14 år 

Har ridit i 9 år 

Har ridit Femmy i ca 3 år men rider nu mera Wille

Tycker om att rita :)

Första bilden femmy andra wille

   

Kategorier

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska vi blogga om?
 Hästarna
 Oss själva
 Blandat med allt

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards