ac-hastliv

Alla inlägg under november 2013

Av Anna-Celina - 30 november 2013 21:36

Heej Anna som skriver idag så har jag vell inte gjort så mycket förutom varit hos hästarna och gett dom mat, hö och vatten och det var snö på marken som du kanske kan se på bilderna lägre ner idag så har vi satt upp lite ljusstakar och stjärnor det blev mysigt =)


här kommer bilderna =)              


Ha det bäst // Anna

Av Anna-Celina - 30 november 2013 09:34

Hej, jag får bli hemma från ridningen idag...
Har ont i halsen...
Ni får ha en bättre lördag än mig!// Celina

Av Anna-Celina - 29 november 2013 15:52

Här kommer ett par bilder från dagens skoldag :)
// Celina

Av Anna-Celina - 29 november 2013 15:48

Här kommer ett par bilder från dagens skoldag :)
// Celina

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Anna-Celina - 29 november 2013 14:17

hej Anna som skriver nu var det länge sen jag bloggade men Celina ar ju bloggat hoppas att det är lugnt jag har gjort två bilder som jag ar skrivit en liten text till hoppas att ni gillar dom =) fredag idag. gött. ska vell inte göra något speciellt men något kul blir det vell alltid =)


är är bilderna  =)


 


 


Ha det bäst // Anna

Av Anna-Celina - 29 november 2013 06:18

Nu är framsidan klar! :D
Nöjd men stack mig ett par gånger men det började inte blöda :)
Den ser ojämn ut med det är den inte ;)
Ska ha eng prov idag, hoppas det går bra :)

Ha en skit bra fredag! // Celina

Av Anna-Celina - 28 november 2013 06:32

Igår började jag med att göra mallar och sy ihop min kudde som jag gör i fårskinn :)
Mamma har rester så jag gör en kudde med lite av det ;)

Den ska va vin röd på vissa ställen :)
Och jag är ju såååå duktig så jag stack mig rakt i toppen på tummen..
Jag kollade, det blöder inte, sen trycker jag lite på tummen då börjar jag garva åt att jag blöder...
Det är fel på mig..

Ha en bra torsdag! // Celina

Av Anna-Celina - 26 november 2013 21:20

Gammal bild på mig och Hällge :)
// Celina ;)

Presentation


Heej vi är två tjejer som är galna i hästar och vi heter Anna och Celina
Anna har två hästar Hällge och Blomman
så följ vår blogg och häng med i våra liv

Senaste inläggen

Celina

Hej mer om mig!
Jag är 14 år 

Har ridit i 9 år 

Har ridit Femmy i ca 3 år men rider nu mera Wille

Tycker om att rita :)

Första bilden femmy andra wille

   

Kategorier

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska vi blogga om?
 Hästarna
 Oss själva
 Blandat med allt

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards