ac-hastliv

Alla inlägg under oktober 2013

Av Anna-Celina - 31 oktober 2013 19:04

Hej Anna som skriver =) idag så red jag på ridskolan och jag fick Wille och det gick super bra jag slog mitt rekord jag hoppade 1 m över ett räcke innan har jag max hoppat 95cm innan så jag är super nöjd =) och hovslagaren har varit hos oss idag med =)


ja och nu tänker jag lägga ut massa bilder på lite allt möjligt =)




en katt som heter Laban i stallet =)

 


Celina och Hällge

 


Hällge och Blomman i hagen

 



Jag och Blomman  

   


Akke min hund =)

 


Hällge <3

 


Ha det så bra // Anna

Av Anna-Celina - 30 oktober 2013 18:26

heej Anna som skriver =) jag har äntligen nu lagt upp en video =)  den är sen i sommras när jag och Celina fick för oss att rida as långt och få lite spel =) vi red på ängar och jag vet inte allt vi red till och med till min mammas jobb =) men vi hade as roligt =) hoppas ni också får roligt när ni ser den =)


Enjoy =)




ha det bra // Anna
 

Av Anna-Celina - 26 oktober 2013 19:28

Hej Celina här detta är några bilder från förra hoppningen :)

Dom sista bilderna är på 105 cm oxer

             

Av Anna-Celina - 26 oktober 2013 16:28

Hej, Celins som skriver :)

Här kommer en film från dagens riding på ridskolan ;)

Fick Wille, men sadlen jag hade satte jag så hårt som det bara gick men den satt löst ändå..

Härligt att rida så .. men det gick bra :)


Ha det bra!  // Celina


 

Av Anna-Celina - 25 oktober 2013 21:04

Hej Anna som skriver. Nu är det äntligen höstlov och det är så himla skönt :-) jag måste berätta om en sak vi har gjort på NO:n idag. Vi har gjort en bil som ska drivas med hjälp av en råttfälla och min grupp kom på en 2:a plats i tävlingen som vi hade idag och jag måste bara visa bilderna på vår bil :-) den kommer här nere :-) ja jag ska inte göra så mycket på höstlovet förutom att vara med kompisar typ hela tiden men det är ju kul :-D ja det var allt jag har att skriva om idag :-) så här kommer bilderna
Ha det bra // Anna

Av Anna-Celina - 21 oktober 2013 06:23

Hej! helgen har inte varit så kul..

Har inte haft något att göra..

Men Tommy och Linda kom så jag fick träffa deras valp Turbo :)

Hoppas att ni har haft en bättre helg än mig.


Men jag har tagit några foton :)


Lycka till med måndagen! // Celina

                 

Av Anna-Celina - 18 oktober 2013 16:26

Av Anna-Celina - 18 oktober 2013 16:00

Hej! igår hade jag och Elin riktigt kul, jag hjälpte henne att mublera om :) (u elr o?)

Idag har det varit en helt okej dag. 

Ska försöka göra matte, spanska och lite No med :)

Har inte gjort så mycket sen jag kom hem då..


Bye och ha det bra! // Celina 


 

Presentation


Heej vi är två tjejer som är galna i hästar och vi heter Anna och Celina
Anna har två hästar Hällge och Blomman
så följ vår blogg och häng med i våra liv

Senaste inläggen

Celina

Hej mer om mig!
Jag är 14 år 

Har ridit i 9 år 

Har ridit Femmy i ca 3 år men rider nu mera Wille

Tycker om att rita :)

Första bilden femmy andra wille

   

Kategorier

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska vi blogga om?
 Hästarna
 Oss själva
 Blandat med allt

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards