ac-hastliv

Alla inlägg under juni 2013

Av Anna-Celina - 29 juni 2013 11:35

Hej! sorry för att jag ej la ut bilder men jag glömde det :P 
Ska snart till Oliver <3 längtar :* 
Mamma och jag har bakat kärleks mums och hon har gjort bullarna själv C: 

Hoppas ni får en bra lördag nu! // Celina


Hällge ;)

 

Av Anna-Celina - 28 juni 2013 15:42

Hej! Nu har jag kommit hem från Kalmar ;)
Mamma var ju och kollade sina ögon, sen gick vi på stan.
Köpte lite kläder (bilder kommer sen)
Hoppas ni haft en bra fredag hittills // Celina

(har ej tagit detta fotot, är från en app)

Av Anna-Celina - 27 juni 2013 22:20

Heej idag har jag ridit båda Hällge och Blomman och det gick superbra jag red i skogen med båda hästarna ja sen har jag varit med pappa och handlat mat sen ska jag rida imon om det inte regnar =)


ja jag har inte så mycket att skriva så det kommer lite bilder också som ni kan kolla på



Hällge som vilar i sågsåpnet

 



Blomman och Hällge 

 


Blomman och Hällge som äter gräs

 


Söta som socker

 

Av Anna-Celina - 27 juni 2013 16:19

Hej! har inte gjort något idag ne , som jag sa :)
Har spelt sims 3 och ritat ;) 
Ska med mamma till sjukhuset imon, dom ska kolla hennes ögon :P

Här är bilden på hästen jag ritade ;)

Söt tycker jag C: // Celina

 

Av Anna-Celina - 27 juni 2013 10:19

Hej! 
Ska inte göra något idag.
Tror jag :P 
Måste kolla våra jordgubbar sen :D Och fixa mitt sims med ..
Ska försöka komma ihåg att ta lite bilder med ;) 

Här är en låt  jag hittat som jag tycker är bra :)
Ha det bra! // Celina 

Av Anna-Celina - 26 juni 2013 11:10

Heej jag har inte varit inne på bloggen på ett tag nu men nu ska jag bäretta lite om midsommar och jag vill bara tacka Celina som var snäll oh hjälpte mig med hästarna.


Jag gick upp vid klockan 5 och Celina gick upp vi halv 6 tror jag

sen vid klockan 6 så möttes vi och cycklade upp till hästarna och plockade blommor och flätade manen och svansen så det blev jättefint och sedan gick vi upp med dom och dom skötte sig superbra och några personer red men efter halva tidan så började det regna och åska så vi var tvungna att gå hem med dom men annars gick det bra =)


Här kommer tre bilder från midsommar



     

Av Anna-Celina - 25 juni 2013 10:17

Hej! Ska snart cykla ner till oliver <3 
men först kommer en liten film på mig och Femmy ;) 
Ha det bra! // Celina


 

Av Anna-Celina - 25 juni 2013 08:35

Hej Anna och jag red ju igår och jag och Anna fotade igår så det kommer som en liten film elr bild spel :)

Ha det bra // Celina


 

Presentation


Heej vi är två tjejer som är galna i hästar och vi heter Anna och Celina
Anna har två hästar Hällge och Blomman
så följ vår blogg och häng med i våra liv

Senaste inläggen

Celina

Hej mer om mig!
Jag är 14 år 

Har ridit i 9 år 

Har ridit Femmy i ca 3 år men rider nu mera Wille

Tycker om att rita :)

Första bilden femmy andra wille

   

Kategorier

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska vi blogga om?
 Hästarna
 Oss själva
 Blandat med allt

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards