ac-hastliv

Alla inlägg den 6 december 2013

Av Anna-Celina - 6 december 2013 22:20

Är helt jävla förstör och kan inte säga så mycker mer än det

Du ditt svin, gå försvinn! 

Vill inte ha dig! kalla mig sånna saker när jag inte gjort ett skit!

Du skulle aldrig säga så till mig men jag hade visst fel om dig mycket fel om dig!

Att jag älskade dig! det fattar inte jag! hur jag kunde lita på dig!

Du är en riktigt sjuk person! gråt hur mycket du vill! jag bryr mig inte!


Av Anna-Celina - 6 december 2013 16:49

Halloj! Sitter här i soffan och villar med Emme ;)
Vi har väll inte gjort så mycket då men haft kul ändån :)
Min dag har varit sådär har blivit ledsen över en sak jag såg i slutet av dan den som va så bra...
Men det är ok nu!

Ska rida imon på ridskolan, dressyr men det är ok för det börjar gå riktigt bra för mig och Wille :)

Får se vad Emme och jag hittar på sen :)

Ni får ha en bra fredags kväll nu!
// Celina

Emme vid datan :)

Av Anna-Celina - 6 december 2013 11:03

Har haft hemkunskap nu gott var det! :)
Ska sova över med Emme idag till imon ;) sen så åker vi tsm ner till ridskolan :)
Vi ska fota lite så det kommer några bilder på det sen! :)
// Celina
Sista bilden är lite suddig men aja :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej vi är två tjejer som är galna i hästar och vi heter Anna och Celina
Anna har två hästar Hällge och Blomman
så följ vår blogg och häng med i våra liv

Senaste inläggen

Celina

Hej mer om mig!
Jag är 14 år 

Har ridit i 9 år 

Har ridit Femmy i ca 3 år men rider nu mera Wille

Tycker om att rita :)

Första bilden femmy andra wille

   

Kategorier

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska vi blogga om?
 Hästarna
 Oss själva
 Blandat med allt

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards